הגבלת גיל בתקנון
תנאי לרכישה באתר כי הרוכש הינו בן 18 שנים ומעלה.
החזרות ומשלוחים והחזרים כספיים
החזרת מוצרים – ביטול עסקה או החזרת מוצרים פגומים:
כל הרוכש מוצר באתר זה רשאי לבטל את העסקה בהתאם להוראות החוק. הרוכש מחויב לבדוק את המוצר מיד עם קבלתו.
מוצר אשר נרכש באתר ניתן לבטלו באמצעות הודעה בכתב לחברה, שיפורטו בה שמו המלא, מספר תעודת הזהות של הרוכש
המבטל ומספר חשבונית מקור שהתקבלה מהחברה
בקשר לעסקה (להלן “הודעת הביטול”),
טלפון: 03-5024444
דואר אלקטרוני: amirb1144@gmail.com
החל מיום ביצוע העסקה ועד 14 ימים מיום קבלת המוצר או מיום קבלת אישור ביצוע העסקה בכתב המכיל את תנאי העסקה,
לרבות תיאורו ומחירו של המוצר, אחריות, מדיניות ביטולים וכד’, לפי המאוחר מבניהם, כדלקמן והכל בהתאם להוראות החוק
בביטול עסקה עקב כך שהמיטה הגיע בצבע הלא נכון או במידה שלא תואמת את ההזמנה באתר, תחזיר החברה בתוך 10
ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו חלק ממחיר העסקה ששולם, תבטל את החיוב בשל העסקה, תמסור עותק
מהודעת ביטול החיוב ולא תגבה מהלקוח סכום כלשהו
במידה והמוצר הגיע עם פגם כלשהו החברה תחליף או תתקן את החלק תוך 10 ימי עסקים.
בביטול עסקה שלא עקב פגם או אי התאמה בין המוצר שהתקבל לבין תיאור המוצר באתר, וככל והודעת הביטול תתקבל
בחברה לפני הוצאת המשלוח למשתמש על ידי החברה, תחזיר החברה בתוך 7 ימי עסקים מיום קבלת הודעת הביטול, את אותו
חלק ממחיר העסקה ששולם, ככל ששולם ותבטל את החיוב בשל העסקה
החזרת המוצרים תתאפשר אך ורק ע”י מוביל מטעם החברה.
מבוא
החנות תאפשר לך לרכוש מוצרים בדרך נוחה, קלה ומהירה, במחירים אטרקטיביים.
על מנת לבצע רכישה באתר עליך להיות בן 18 ומעלה, בעל תא דואר אלקטרוני ובעל כתובת מגורים בישראל, וברשותך כרטיס
אשראי תקף בישראל
הוראות תקנון זה יחולו על כל שימוש ורכישה שיעשו על ידך בחנות זאת, התקנון מהווה חוזה התקשרות מחייב בינך לבין החנות,
לכל דבר ועניין
הנך מתבקש לקרוא תקנון זה במלואו ובעיון, כתנאי מוקדם להתקשרות בין הצדדים
גלישה בחנות ו/או רכישת המוצר ו/או שירות המוצעים למכירה בו, מהווה את הסכמתך לקבל ולנהוג על פי הוראות התקנון,
לפיכך אם אינך מסכים לתנאי מתנאי תקנון זה, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש בחנות.
הליך המכירה יתבצע בתנאים כדלקמן:
החנות מציגה רשימת מוצרים לרבות כל הפרטים אודות המוצר או השירות המוצע למכירה ואת המחיר כפי שנקבע מראש,
המכירה הינה עד גמר המלא.
במכירה רגילה רשאי הצרכן לבחור ולמסור את פרטי כרטיס האשראי בחנות עצמו או באמצעות השארת הפרטים במענה
טלפוני של החנות , כפי שיפורסם.
השלמת הליך המכירה מותנה באישור ואימות העסקה בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני של המשתתף תוך 24 שעות
ממועד ביצוע ההזמנה. אם לאחר המכירה התברר כי המוצר אזל, בשל נסיבות חריגות, שלא היו ידועות בעת ההזמנה, תודיע על
כך החנות לצרכן תוך יום עסקים ותאפשר לו לבחור בין קבלת מוצר חלופי ושווה ערך או השבת מלוא הכסף ששולם.
החנות דורשת מספקיה לעדכן אותה מיד עם היוודע להם כי מוצר אזל מהמלאי, החנות תסיר מוצרים מהאתר שאזלו מן
המלאי, או תציין בסמוך אליהם, כי המוצר אזל מהמלאי וכי זמנית לא ניתן לרכוש אותו.
אופן ההשתתפות במכירות
יש להקליד פרטים בסיסיים כפי שיופיעו בדף ההרשמה כגון: שם, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני, מספר טלפון , מספר כרטיס
אשראי וכדומה.
הקשת כל הפרטים מהווה תנאי מוקדם לביצוע המכירה , לאחר מילוי כל הפרטים הופך הצרכן ל”מבצע פעולה” לשם הבטחת
ביצוע ההזמנה במהירות ,ביעילות וללא תקלות יש להקפיד על מסירת כל הפרטים במדויק.
מיד לאחר ביצוע ההזמנה תבצע החנות בדיקה של פרטי כרטיס האשראי ועם אישור ההזמנה ע”י חברות כרטיסי האשראי, תינתן
הודעה מתאימה ללקוח לפיה העסקה אושרה
לאחר אישור העסקה , המכירה תירשם במחשבי החנות וניתן יהיה לראות את פרטי העסקה בקישור “כרטיס לקוח” בחנות, תוך
24 שעות.
חיוב מבצע הפעולה בגין עלות המוצר או השירות שהוזמן על ידו, יתבצע באמצעות כרטיס האשראי , לאחר אישור העסקה ע”י
חברות האשראי.
הפרטים כפי שהוזנו בדף ההרשמה וכן רישום העסקה במחשבי החנות יהוו ראיה לכאורה לנכונות הפעולות.
הגשת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית והעושה כן, צפוי להליכים משפטיים פליליים ואזרחיים.
במקרה בו לא אושרה העסקה ע”י חברות האשראי יקבל מבצע הפעולה הודעה מתאימה ולפיה יידרש מבצע הפעולה ליצור קשר
טלפוני עם החנות לצורך הסדרת אישור העסקה עם חברות האשראי.
במקרה כאמור, יחל מניין ספירת הימים באשר למועדי המשלוח ממועד אישור העסקה ע”י חברות כרטיסי האשראי. לא פעל
מבצע הפעולה להסדרת אישור העסקה תוך 7 ימים ממועד קבלת ההודעה על אי אישור העסקה ע”י חברות האשראי , יראו
החנות את העסקה כמבוטלת .
לפרטים נוספים ובירורים , ניתן לפנות ישירות אלינו בטלפון ו/או באמצעות דואר אלקטרוני כפי שיופיעו בחנות.
אספקת המוצרים
החנות תדאג לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר, לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך 21 ימי עסקים , אלא אם
צוין מפורשות אחרת
החנות תפעל כדי לספק את המוצר ו/או השירות בהתאם לתנאי האספקה הנקובים בדף המכירה , וזאת בכפוף לתשלום מלא
באמצעות כרטיס האשראי.
החנות לא תהיה אחראית לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים (במקרים אלה, תודיע החברה לצרכנים על האיחור
ותאפשר להם לבחור בין המתנה לקבלת המוצר או ביטול העסקה והשבת מלוא הכסף ששולם);
3.1. כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
3.2. שביתה אצל ספקים של שירותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים.
3.3. כל סיבה שאינן בשליטת החברה.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה ביטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל
וזאת בתיאום מראש עם הלקוח זמני אספקת המוצרים ו/או השירותים כפי שאלה מצוינים בדף המכירה כוללים רק ימי עסקים
קרי, יום א-ה לא כולל שישי שבת , ערבי חג וימי חג.
דמי משלוח
דמי המשלוח ישולמו ע”י הלקוח בנפרד במועד האספקה המוצר לידי המוביל אלא אם סוכם אחרת
תעודת אחריות
חברת רייזאפ איי אל מתחייבת לתקן כל פגם במוצר הנובע מפגם בחומר או בתהליך הייצור ולבצע תיקון הנדרש או להחליף את
הדרוש להחלפה ללא תמורה.
מזרונים ממותגים שונים בהתאם לאחריות יצרן.
אחריות רק לשימוש ביתי בלבד.
אחריות לא תחול על מוצר מתצוגה/ סוג ב’.
יש למנוע מגע ממושך של המוצר עם מים.
לניקוי במטלית לחה במים בלבד.
Riseup הצהרת נגישות
We firmly believe that the internet should be available and accessible to anyone, and are committed to providing a website that is accessible to the widest possible audience, regardless of circumstance and ability.
To fulfill this, we aim to adhere as strictly as possible to the World Wide Web Consortium’s (W3C) Web Content Accessibility Guidelines 2.1 (WCAG 2.1) at the AA level. These guidelines explain how to make web content accessible to people with a wide array of disabilities. Complying with those guidelines helps us ensure that the website is accessible to all people: blind people, people with motor impairments, visual impairment, cognitive disabilities, and more.
This website utilizes various technologies that are meant to make it as accessible as possible at all times. We utilize an accessibility interface that allows persons with specific disabilities to adjust the website’s UI (user interface) and design it to their personal needs.
Additionally, the website utilizes an AI-based application that runs in the background and optimizes its accessibility level constantly. This application remediates the website’s HTML, adapts Its functionality and behavior for screen-readers used by the blind users, and for keyboard functions used by individuals with motor impairments.
If you’ve found a malfunction or have ideas for improvement, we’ll be happy to hear from you. You can reach out to the website’s operators by using the following email
Our website implements the ARIA attributes (Accessible Rich Internet Applications) technique, alongside various different behavioral changes, to ensure blind users visiting with screen-readers are able to read, comprehend, and enjoy the website’s functions. As soon as a user with a screen-reader enters your site, they immediately receive a prompt to enter the Screen-Reader Profile so they can browse and operate your site effectively. Here’s how our website covers some of the most important screen-reader requirements, alongside console screenshots of code examples:
Screen-reader optimization: we run a background process that learns the website’s components from top to bottom, to ensure ongoing compliance even when updating the website. In this process, we provide screen-readers with meaningful data using the ARIA set of attributes. For example, we provide accurate form labels; descriptions for actionable icons (social media icons, search icons, cart icons, etc.); validation guidance for form inputs; element roles such as buttons, menus, modal dialogues (popups), and others. Additionally, the background process scans all the website’s images and provides an accurate and meaningful image-object-recognition-based description as an ALT (alternate text) tag for images that are not described. It will also extract texts that are embedded within the image, using an OCR (optical character recognition) technology. To turn on screen-reader adjustments at any time, users need only to press the Alt+1 keyboard combination. Screen-reader users also get automatic announcements to turn the Screen-reader mode on as soon as they enter the website.
These adjustments are compatible with all popular screen readers, including JAWS and NVDA.
Keyboard navigation optimization: The background process also adjusts the website’s HTML, and adds various behaviors using JavaScript code to make the website operable by the keyboard. This includes the ability to navigate the website using the Tab and Shift+Tab keys, operate dropdowns with the arrow keys, close them with Esc, trigger buttons and links using the Enter key, navigate between radio and checkbox elements using the arrow keys, and fill them in with the Spacebar or Enter key.Additionally, keyboard users will find quick-navigation and content-skip menus, available at any time by clicking Alt+1, or as the first elements of the site while navigating with the keyboard. The background process also handles triggered popups by moving the keyboard focus towards them as soon as they appear, and not allow the focus drift outside it.
Users can also use shortcuts such as “M” (menus), “H” (headings), “F” (forms), “B” (buttons), and “G” (graphics) to jump to specific elements.
We aim to support the widest array of browsers and assistive technologies as possible, so our users can choose the best fitting tools for them, with as few limitations as possible. Therefore, we have worked very hard to be able to support all major systems that comprise over 95% of the user market share including Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Opera and Microsoft Edge, JAWS and NVDA (screen readers).
Despite our very best efforts to allow anybody to adjust the website to their needs. There may still be pages or sections that are not fully accessible, are in the process of becoming accessible, or are lacking an adequate technological solution to make them accessible. Still, we are continually improving our accessibility, adding, updating and improving its options and features, and developing and adopting new technologies. All this is meant to reach the optimal level of accessibility, following technological advancements. For any assistance, please reach out to